fredag 1. mai 2009

Utslåtte tenner og dårlig start på dagen...

Jeg skjønte tidlig at dette ikke var dagen min... Etter en natt uten søvn pga et lite matvrak av en baby, startet jeg dagen med å velte kaffen utover frokostbordet.

Jeg sa til min kjære at jeg følte at dagen burde startes omigjen og spurte om vi kunne trykke på rew knappen, tenk så deilig det hadde vært dersom man kunne spole tiden tilbake og gjøre alt omigjen!
Da hadde denne røverjenta fortsatt hatt dette fine smilet, for mine bange anelser var helt riktige. Dette var ikke dagen for gledelige begivenheter, for da jeg skulle passe Amalie mens min kjære var ute, klarte hun å dette så en stor del av fortanna knakk og jammen meg så har den blitt løs også.... Sitter nå og bare venter på at den skal falle ut. Ja, ja. Har ikke fått tatt bilde av det nye colgategliset, men hvis tanna forsvinner skal jeg ta et nytt bilde av røverjenta! Skrekk og gru.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin