lørdag 9. mai 2009

Tror jeg spyr...

Akkurat nå føles det som om jeg har spist HELE dette dyret med hud og hår... Ser jeg så mye som en liten del av et reisndyr til, tror jeg at jeg spyr. Har nemlig mumlet og spist reinskav i ett døgn nå, til alle måltider. Jeg var jo så uheldig å oppdage en åpen frysedør igår (dere kan lese om det her), og dermed var det store mengder reinskav som var tint. Man skal jo ikke kaste mat, den skal SPISES, og det har jeg altså gjort. Jeg har spist, og spist, og spist og spist. Hadde til og med venner på middag her igår, men det syntes ikke på den ENORME gryta at vi hadde forsynt oss da vi var mette... Dermed har vi her i huset hatt litt av en oppgave med å tømme den utømmelige gryta. Jeg som egentlig er utrolig glad i reinskav har faktisk funnet mitt metningspunkt, for gryta er så og si tom. Nå skal vi begynne på fisken som også hadde tint...

Multene spiste jeg derimot opp med glede. Jammen synd at det ikke var mer multer som tinte:)

Ha en super lørdagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin