lørdag 30. mai 2009

Unna vei, for her kommer JEG!

Juhu! Snakk om å finne barnet i seg! I dag har vi vært på Metro Lekeland. Et lekeland fullt av sklier, ballbinger, små tunneller for unger, klatrevegger og alt du kan tenke deg ei lita tulle på 2 år ville elske. Vi dro med ei venninne og hennes 2 barn. De barna er eldre enn tulla mi, så når hennes barn løp rundt og hadde det GØY, syntes min lille Amalie at det hele var litt skummelt...
Dermed måtte ho mor kaste seg i leken, og dere kan tro at jeg måtte finne barnet i meg... Klatring i små tunneller - tilpasset barn.... inn i rør, og ut i små nettingrom høyt over bakken. Bratte sklier i spiralrør og klatring i luftslott med en 2-åring under armen...
Puh. Snakk om treningsøkt, men du verden så gøy! Akkurat de skliene i rør var litt skummelt i og med at de ikke er beregnet på voksne damer på 1,77...
Var engestelig for at jeg skulle bli sittende fast midt i en sving og måtte tilkalle hjelp for å få meg ut med kirurgisk presisjon. Men alt gikk heldigvis bra.
Ballrom er også en utfordring for damer som må komme seg inn i ballrommet gjennom et bitte lite hull.... Det endte med et mageplask og latterhyl fra 2-åringen.

Dermed føler jeg at jeg har hatt min treningsøkt for i dag, så kaster jeg meg på spinningsetet i morgen.

Nå er det rødvin i glasset og lørdagskveld. DEILIG.

Kos dere masse dere også.

2 kommentarer:

  1. takk for en kjempefin blogg:)
    har et spørsmål, mener du skrev om en skikkelig proff kakebaker/dekorerer i tromsø en gang? finner det ikke igjen, skulle så gjerne hatt tak i henne. (eller kanskje du tar i mot bestillng på kaker nå;)

    hvis jeg husker rett så blir jeg kjempeglad for en mail:) mvh kajjen@online.no

    SvarSlett
  2. Det er helt sikkert at slike legeland er rene treningsøkten når barna er så små at vi voksne må være med inn. Been there and done that. Tenk om du hadde blitt sittende fast i et rør. Full utrykning med brannmenn som skulle skjære deg løs. Det hadde ikke vært noe så særlig flaut men det hadde vært en knakende god blogg historie

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin